Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Το σήριαλ των Γενικών Συνελεύσεων της πολυκατοικίας μας

Συνέλευση της 18-12-2008 Ώρα 19:00
Διαμέρισμα διαχειριστή

--νομίζω ότι είμαστε όλοι εδώ και μπορούμε ν αρχίσουμε..
--λείπουν 4 από τους 12 αλλά δεν πειράζει
--κάποιοι με πήραν τηλέφωνο και επειδή δεν μπορούν να έλθουν θα τους εκπροσωπήσω εγώ!
--η συνέλευση έχει δύο θέματα, πρώτον απολογισμός απερχόμενου διαχειριστού, και δεύτερον εκλογή νέου
--εμείς ως διαχειριστές είχαμε αναλάβει να φτιάξουμε το ασανσέρ, το οποίο σύμφωνα με το νόμο πρέπει να έχει εσωτερική πόρτα. Έχουμε πάρει τρεις προσφορές και τις καταθέτουμε στη συνέλευση. Να τις παραλάβει ο επόμενος διαχειριστής να πάρει κι άλλες και ξαναβρισκόμαστε να αποφασίσουμε.
--ναι μα νομίζω λήγει η προθεσμία αυτό το μήνα
--δεν πειράζει σίγουρα θα δοθεί παράταση...
--κι αν δε δοθεί?
--εντάξει μωρά και τι έγινε? Τι θα μας κάνουν? Θα μας κάνουν νταντά?
--εγώ θα ήθελα να σας πω να μην ανοίγουμε την εξώπορτα σε πλανόδιους!
--ναι ναι συμφωνώ
--κυρία μου δεν είναι αυτό το θέμα μας αυτή τη στιγμή συζητούμε άλλο θέμα!
--κι εγώ λέω να πάρουμε απόφαση να αλλάξουμε τα πλακάκια στο εσωτερικό φρεάτιο του ασανσέρ, να βάλουμε κάτι πιο ευχάριστα στο μάτι, πιο οικολογικά.
--συγνώμη, παρακαλώ μη μιλάτε όλοι μαζί, γίνεται χάβρα ιουδαίων!
--θα πάρετε ένα σοκολατάκι, ένα μπισκοτάκι ?
--όχι ευχαριστώ δεν είμαι φίλος!
--συγνώμη θα ήθελα να επανέλθω στο θέμα του ασανσέρ.
--εντάξει ας το κλείσουμε αυτό το θέμα, ο νέος διαχειριστής να το ερευνήσει και να μας ενημερώσει.
--ναι ναι γιατί είναι πολύ δύσκολο θέμα, εγώ όταν ήμουν διαχειριστής (που είχα κάνει και μιάμιση θητεία), είχα πάρει τηλέφωνο ΔΥΟ φορές για να έρθουν να μου δώσουν προσφορά και τις ΔΥΟ φορές με έστησαν, είναι αλήτες, τι να πει κανείς?
--νομίζω είναι α-νοησία να μιλούμε για να αλλάξουμε τα πλακάκια όταν πρόκειται να βάλουμε εσωτερική πόρτα στο ασανσέρ!
--και τώρα ας εκλέξουμε το νέο διαχειριστή!!!
--υπάρχει κανείς εθελοντής??
--όχι
--τότε να σας διαβάσω από το 1991 ποίοι ήσαν διαχειριστές και αυτόματα θα βρεθεί ποιος έχει σειρά να αναλάβει........................ α!!! Εσείς! Δέχεστε?
--ναι δέχομαι!
--ωραία ορίστε και τις προσφορές για το ασανσέρ
--εντάξει θα τις εμπλουτίσω και με νέες και θα σας ενημερώσω..
--Μπράβο! Μπράβο! Να μας ζήσει ο νέος διαχειριστής
--αγοράσαμε και κάποιες τριανταφυλλιές και δύο αροκάριες για να φυτέψουμε στο κήπο, μήπως έχει κανείς αντίρρηση? Δεν ήταν πολύ ακριβές!
--όχι όχι για τέτοια ποσά να αποφασίζει ο διαχειριστής
--τι θα γίνε με το θέμα της μόνωσης της ταράτσας? Τρέχει στο μπαλκόνι όταν βρέχει!! Σας το είχαμε ζητήσει από πέρσι αλλά δεν κάνατε τίποτα !
--να το αναλάβει ο νέος διαχειριστής συμφωνούμε όλοι για τη δαπάνη?
--όχι εγώ δεν συμφωνώ να πληρώσω διότι ο κύριος δεν με άφησε να βάλω στην ταράτσα το air-condition
--μα αυτό απαγορεύετε από τον κανονισμό της πολυκατοικίας
--οχι δεν πληρώνω, δεν πληρώνω
--εντάξει να γραφεί στα πρακτικά ότι η κυρία δεν πληρώνει και ότι όλοι οι άλλοι ομόφωνα δέχονται τη δαπάνη, και θα επιβαρυνθώ εγώ το μερίδιό της
-- όχι δεν θέλω ελεημοσύνες από κανένα, θα πληρώσω, να μη γραφεί στα πρακτικά. Επίσης θέλω να βάλω το θέμα της δημιουργίας «αποθηκών» στην πιλοτή.
--μα αυτό το θέμα το έχουμε ερευνήσει και δεν μας δίνουν άδεια για κάτι τέτοιο
--καλά τότε να βάλουμε το θέμα να γίνει η πιλοτή “parking”
--μα κι αυτό το θέμα κυρία μου το έχουμε εξαντλήσει και έχουμε αποφασίσει ΟΧΙ
--να το ξανασυζητήσουμε, δεν είναι σωστό η πιλοτή να μείνει αναξιοποίητη
--παρακαλώ μη μιλάτε όλοι μαζί
--εγώ δεν θέλω να γίνει parking
--ε τότε να μη παρκάρεις όταν γίνει να μη δικαιούσαι «θέση»
--δεν κατάλαβες καλά κυρία μου το ότι ψηφίζω «όχι» δεν σημαίνει οτι δεν θέλω και δεν θα συμμετέχω όταν και εάν γίνει
--κι εγώ είμαι ακριβώς με την ίδια άποψη του κυρίου
--κι εγώ
--και επειδή για να αλλάξει η χρήση κοινοχρήστου χώρου της πολυκατοικίας χρειάζεται, σύμφωνα με το καταστατικό, το 60% δηλ 8 ψήφους (εδώ η εκπροσώπηση των απόντων δεν ισχύει καθότι το θέμα δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη), θα κάνουμε λοιπόν το εξής κόλπο για να προχωρήσουμε το θέμα, βλέπω εδώ (όλως τυχαία) στα πρακτικά ότι το 1995 που ήταν διαχειριστής ο μακαρίτης ο σύζυγός σας έχει παρθεί μία απόφαση η όποία ποτέ δεν υλοποιήθηκε, «να γίνει μελέτη για το αν είναι δυνατή η κατασκευή στις πιλοτές μόνο των 2 βορείων στηλών, 12 ανεξάρτητες θέσεις parking, με είσοδο αποκλειστικά από την οδό Ναβαρίνου». Προτείνω λοιπόν, (αυτό χρειάζεται απλή πλειοψηφία), να επιφορτίσουμε τον νέο διαχειριστή να υλοποιήσει αυτή την παλιά απόφαση, δηλ να κάνει μια μελέτη (επί πληρωμή, αλλά γι αυτό θα γίνει έκτακτη για να αποφασισθεί), κλπ κλπ
--ναι αλλά έτσι χρειαζόμαστε και το 60% των λοιπών πολυκατοικιών του συγκροτήματος για να αλλάξουμε τη χρήση του χώρου κάνοντας είσοδο από Ναβαρίνου
--πρέπει να αδειάσουμε την αποθήκη του υπογείου
--ναι ναι να το κάνουμε, να το αναλάβει ο νέος διαχειριστής
--να βάλουμε και πιο πολλά φώτα στη πιλοτή γιατί το βράδυ δεν βλέπουμε καλά και μπορεί να πατήσουμε τις ακαθαρσίες ζώων που είναι γεμάτος ο τόπος
--ναι, ναι!!
--και να κάνουμε και κάτι να μην έρχονται οι μαθητές του πολωνικού σχολείου να πίνουν και να καπνίζουν στη πιλοτή
--ναι ναι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου